Τρίτη 3 Δεκεμβρίου 2013

George Clooney - "Spot the Star"

Πιο εντυπωσιακός απο ποτέ, ο περιζήτητος εργένης του Hollywood George Clooney, φωτογραφίζεται για το περιοδικό "W Magazine"

Τη φωτογράφιση επιμελήθηκε η πιο διάσημη Γιαπωνέζα καλλιτέχνης Yayoi Kusama η οποία γέμισε τον Clooney με το Armani κοστούμι του με άσπρες βούλες, όπως έχει κάνει άλλωστε και στη συνεργασία της με την Louis Vuitton.

Ο ίδιος δηλώνει γι' αυτή την εμπειρία 
" Με έκανε να μοιάζω με τον Snoopy!Αλλά πρέπει να πώ, είμαι περήφανος να είμαι ο Snoopy!"

Όσο για τα… προσωπικά του, ο διάσημος πρωταγωνιστής θα πει ανάμεσα «στο πάθος, το ρομαντισμό προτιμά το πάθος γιατί εμπεριέχει και τα δύο άλλα».

Στο ερώτημα ποιά ήταν η μεγαλύτερη αγάπη της ζωης του θα απαντήσει "Δεν την έχω γνωρίσει ακόμα" ενώ δηλώνει  "Όταν ήμουν μικρός ήμουν ερωτευμένος με την Audrey Hepburn. Όταν την είδα στην ταινία "Roman Holiday" είπα ότι ήταν ό,τι πιο κομψό έχω δει. Αγαπούσα, ακόμα, την Grace Kelly. Όταν βγαίνει από το νερό στο "To Catch A Thief" είπα ότι αυτή είναι η πιο ωραία γυναίκα που έχω δει ποτε". Οι δύο πανέμορφες πρωταγωνίστριες του παλαιού Hollywood, όπως θα πει, είναι «στην κορυφή της λίστας του» ως οι τέλειες γυναίκες!

Ο George Clooney που είναι στο εξώφυλλο της ετήσιας art έκδοσης του περιοδικού "W" τονίζει "η Τέχνη λαμβάνει πολλές μορφές, αλλά αντιπροσωπεύει κάτι που είναι βασικό για όλους μας, την ιστορία μας". 








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου